blue track
blue track logo

Obserwacja zachowań konsumenckich oraz określenie zwyczajów zakupowych możliwe dzięki oferowanym przez nas rozwiązaniom, gwarantuje znaczną poprawę kluczowych wskaźników wydajności (KPI) Twojego obiektu. Przy użyciu nowoczesnych technologii – BlueTrack dostarcza anonimowych informacji m.in. o tym, jak długo klient przebywa na danym terenie, wyznaczając przy tym dokładną ścieżkę jego zakupów.

Wielopoziomowe korzyści

Marketing

  • Monitoruje frekwencje odwiedzin i czas pobytu
  • Bada lojalność Klientów
  • Ustala optymalne miejsca promocji
  • Mierzy efektywność eventów

Zarządzanie

  • Pomaga budować optymlany mix najemców
  • Rozpoznaje „gorące” i „chłodne” strefy obiektu
  • Wyznacza trasę jaką poruszają się Klienci
  • Ułatwia negocjacje

Operacyjność

  • Wskazuje wydajność na tle całego portfolio
  • Porównuje wydajność danego obiektu do trendu
  • Optymalizuje wydajność obsługi obiektu
  • Pomaga zwiększyć zwrot z inwestycji (ROI)